Гарантія

 Гарантія на продукцію, яку продає інтернет-магазин Miracle, базується на Законі України "Про захист прав споживачів". Цей документ підтверджує, що товари, продані в магазині, не мають виробничих дефектів або дефектів складових компонентів протягом гарантійного періоду. Крім того, магазин повідомляє Покупців про правила повернення та заміни товарів неналежної якості.

Гарантійне зобов'язання:
1. Під дефектом розуміється втрата працездатності виробу або його компонентів, яка перешкоджає подальшому використанню пристрою або робить його використання ускладненим.
2. Гарантійний термін передбачає безкоштовний ремонт або заміну проданих товарів на аналогічні, якщо ремонт неможливий, протягом усього гарантійного періоду.
3. Перед тим як надіслати обладнання на гарантійний ремонт, Покупець повинен провести консультацію з магазином або надіслати запит на електронну пошту info@miracle.in.ua (обидва способи є рівнозначними).
 

 

4. Вартість доставки дефектного товару до сервісного центру здійснюється Покупцем за його власний рахунок.
5. Після прибуття товару на ремонт, протягом 10 робочих днів здійснюється оцінка стану обладнання, на основі якої приймається рішення про заміну обладнання на нове або проведення безкоштовного або платного ремонту.
6. Гарантія втрачає чинність, якщо серійний номер на виробі буде змінений, стертий, видалений або нерозбірливий, а також у разі виявлення слідів переклеювання або ремаркування ідентифікаційних стікерів.

Гарантія не поширюється у таких випадках:
1. Неправильна експлуатація: використання виробу не за призначенням або в умовах, що не відповідають стандартам та нормам безпеки.
2. Ремонт, проведений неуповноваженими сервісними центрами або дилерами.
3. Виявлення слідів розтину пристрою.
4. Наявність ушкоджень, спричинених потраплянням сторонніх речовин, предметів, рідин, пилу, комах, тварин, включаючи сліди життєдіяльності тварин та комах, всередину товару.
5. Наявність пошкоджень, спричинених використанням несумісних з обладнанням або нестандартних компонентів.
6. Наявність пошкоджень, спричинених використанням нестандартних запчастин, витратних матеріалів, комплектуючих, або несправностей в роботі програмного забезпечення, неправильному встановленні або налаштуванні.
7. Наявність зовнішніх або внутрішніх електричних та механічних пошкоджень (у тому числі, але не обмежуючись, зам'ятих контактів, тріщин, слідів удару, сколів, прогарів та інших), які можуть вплинути на працездатність товару.
8. Дефекти, що виникають у системі, в якій використовується дана продукція.

Ці обмеження стосуються гарантії та не позбавляють Покупця права на захист своїх прав згідно з чинним законодавством про захист прав споживачів.