Килимок робочого столу (ширина 100cm) Зелений, антистатичний, термостійкий (ціна 1cm), Original PRC

MR1_92395
56  грн
62  грн
Ви економите: 6  грн
В наявності
14 днів
Виробник бренду
PRC
Категорія
Столики, коврики, магнітні мати
Тип товару
Килимок робочого столу
Призначення
Для ремонту гаджетів
Колір
Зелений
Клас якості
Original PRC
Стан
  • Новий
Різновид
Антистатичне
Країна виробник
  • Китай
Оригінал
  • Ні
Репліка
  • Так
Гарантія
  • від продавця
Гарантійний термін (міс)
  • 1 міс.
Килимок робочого столу (ширина 100cm) Зелений, антистатичний, термостійкий (ціна 1cm), Original PRC. Килимок для робочого столу - це плоский та м'який матеріал, який розміщується на поверхні робочого столу з метою захисту й покращення комфорту під час роботи.

Основні функції килимка для робочого столу:
1. Захист поверхні: Килимок допомагає захистити поверхню робочого столу від подряпин, слідів від ручок, розливів рідини та інших пошкоджень. Він створює бар'єр між робочим столом і предметами, що знаходяться на ньому, зберігаючи його в належному стані.
2. Гладка робоча поверхня: Килимок забезпечує гладку та рівну поверхню для розміщення комп'ютерної миші, клавіатури та інших пристроїв. Це полегшує рух миші та забезпечує точність курсору.
3. Зменшення шуму та вібрацій: Килимок допомагає зменшити шум і вібрації, які можуть виникати при використанні клавіатури та миші. Він абсорбує удари та стуки, що робить робоче середовище більш комфортним.
4. Ергономіка: Деякі килимки для робочого столу мають гелеві або пінні вставки, які забезпечують додатковий комфорт під час довгих годин роботи. Вони допомагають розподілити тиск на зап'ястя і долоні, що зменшує втому і може запобігти появі синдрому карпального каналу та інших проблем зі здоров'ям.
5. Організація простору: Деякі килимки для робочого столу мають вбудовані кишені або підставки для розміщення ручок, офісних принадлежностей або невеликих предметів. Це дозволяє підтримувати організований і чистий робочий простір.

Килимки для робочого столу можуть мати різні розміри, форми, кольори та дизайни, що дозволяє вибрати варіант, що найкраще відповідає вашим потребам та стилю робочого простору. Вони легкі у догляді та можуть бути знімними для прання або очищення.

Відгуків не знайдено

 Гарантія на продукцію, яку продає інтернет-магазин Miracle, базується на Законі України "Про захист прав споживачів". Цей документ підтверджує, що товари, продані в магазині, не мають виробничих дефектів або дефектів складових компонентів протягом гарантійного періоду. Крім того, магазин повідомляє Покупців про правила повернення та заміни товарів неналежної якості.

 

Гарантійне зобов'язання:

  1. Під дефектом розуміється втрата працездатності виробу або його компонентів, яка перешкоджає подальшому використанню пристрою або робить його використання ускладненим.

  2. Гарантійний термін передбачає безкоштовний ремонт або заміну проданих товарів на аналогічні, якщо ремонт неможливий, протягом усього гарантійного періоду.

  3. Перед тим як надіслати обладнання на гарантійний ремонт, Покупець повинен провести консультацію з магазином або надіслати запит на електронну пошту info@miracle.in.ua (обидва способи є рівнозначними).

  4. Вартість доставки дефектного товару до сервісного центру здійснюється Покупцем за його власний рахунок.

  5. Після прибуття товару на ремонт, протягом 10 робочих днів здійснюється оцінка стану обладнання, на основі якої приймається рішення про заміну обладнання на нове або проведення безкоштовного або платного ремонту.

  6. Гарантія втрачає чинність, якщо серійний номер на виробі буде змінений, стертий, видалений або нерозбірливий, а також у разі виявлення слідів переклеювання або ремаркування ідентифікаційних стікерів.

 

Гарантія не поширюється у таких випадках:

  1. Неправильна експлуатація: використання виробу не за призначенням або в умовах, що не відповідають стандартам та нормам безпеки.
  2. Ремонт, проведений неуповноваженими сервісними центрами або дилерами.
  3. Виявлення слідів розтину пристрою.
  4. Наявність ушкоджень, спричинених потраплянням сторонніх речовин, предметів, рідин, пилу, комах, тварин, включаючи сліди життєдіяльності тварин та комах, всередину товару.
  5. Наявність пошкоджень, спричинених використанням несумісних з обладнанням або нестандартних компонентів.
  6. Наявність пошкоджень, спричинених використанням нестандартних запчастин, витратних матеріалів, комплектуючих, або несправностей в роботі програмного забезпечення, неправильному встановленні або налаштуванні.
  7. Наявність зовнішніх або внутрішніх електричних та механічних пошкоджень (у тому числі, але не обмежуючись, зам'ятих контактів, тріщин, слідів удару, сколів, прогарів та інших), які можуть вплинути на працездатність товару.
  8. Дефекти, що виникають у системі, в якій використовується дана продукція.

 

Ці обмеження стосуються гарантії та не позбавляють Покупця права на захист своїх прав згідно з чинним законодавством про захист прав споживачів. 

Доставка товарів по всій Україні здійснюється за допомогою перевізника "Нова Пошта".

Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00. Замовлення, підтверджені після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.

Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.

Вартість:

- у відділення по Україні - від 50 грн;
- у поштомат - від 50 грн;
- адресна доставка кур'єром - від 85 грн.

Основні методи, які забезпечують процес доставки відправлення від Відправника до Одержувача за усіма технологіями доставки, такими як:

 1. Нова пошта - у відділення

Доставка товарів до поштового, або вантажного відділення Нової Пошти.

 

 2. Нова пошта - Поштомат

Доставка товару до поштомату Нової Пошти.

 3. Нова Пошта - кур'єром (по всій Україні)

1.) Кур'єр телефонує до Одержувача за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній.

2.) Доставка за адресою здійснюється до 21:00 у будні дні та у вихідні дні за спеціальним графіком. Графік роботи адресної доставки.

3.) При умові, якщо оголошена вартість від 15000 грн або замовлена послуга «Особисто в руки», Одержувачу необхідно надати паспорт.

4.) Одержувач може сплатити вартість послуг такими способами:
     Онлайн:
     - у мобільному додатку;
     - на сайті Компанії у розділі «Відстежити»
     - у бізнес-кабінеті
     Оплатити кур’єру:
     - готівкою;
     - карткою;
     - Google Pay або Apple Pay.
Загальна вартість до сплати - не більше 50 000 грн.

5.) Одержувач має право оглянути відправлення. 

6.) Кур'єр надає примірник експрес-накладної Одержувачу для підтвердження надання послуги.

 

Кожна технологія доставки включає в себе наступні сервіси:

Безкоштовне зберігання

Зберігання відправлення для всіх типів відправлень, окрім Палет - упродовж 7 календарних днів, для Палет - упродовж 3 календарних днів.
У поштоматі замовлення безкоштовно зберігається протягом 3 календарних днів. Після цього посилка буде переадресована у найближче до поштомату відділення.
Першим днем зберігання є наступний календарний день після дня прибуття.

Огляд відправлення

Можливість оглянути відправлення у відділенні Нової пошти.

Сервіс Інформування

Інформування про прибуття, зберігання у відділенні/поштоматі Нової пошти або кур'єрської доставки відправлення. Інформування може надаватися як Відправнику, так і Одержувачу відправлення. 

Способи оплати:

 1. Оплата при отриманні

Готівковий розрахунок при отриманні.

Як працює Післяплата (Оплата при отриманні) Нова пошта?

З послугою «Післяплата» гроші залишаються у тебе, доки ти не оглянеш посилку на Новій пошті. Якщо все добре – розрахуйся за покупку.

Також буде нарахована додаткова комісія:

- при отриманні товару післяплатою ви повинні сплатити вартість товару, відсоток за накладений платіж (2% + 20 грн.) та вартість доставки.
 

 2. Оплата по реквізитам 
Попередня авансова оплата замовлення, послуг і т. ін.

Реквізити рахунку
IBAN UA863563340000026005500318251 (UAH)
Код отримувача 3394109147
Отримувач платежу ЛИСЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА
Банк Філія ЧЕРНIВЕЦЬКЕ ОУ АТ "ОЩАДБАНК"
МФО банку 356334

В примітці обов'язково потрібно вказати ПІБ платника та номер замовлення.

(Зарахування коштів на наш рахунок після Вашої оплати проходить на протязі 1-2 годин).

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обміняти товар належної якості.
  2. Повернути товар належної якості.
  3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, у котрого є чек;
  2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
  3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Обмін товару належної якості:

1.    Покупець має право повернути товар належної якості, якщо товар його не влаштував при дотриманні наступних умов:

•   з моменту отримання товару Покупцем не минуло 14 днів (підтверджується датою отримання у накладній транспортній компанії, кур'єрської служби, квитанції, датою у товарному чеку);

•  збережено товарний вид обладнання та упаковки, споживчі властивості товару, комплектність, відсутні зовнішні дефекти обладнання, збережено працездатність виробу;

•   є документи, що підтверджують покупку цього товару в Інтернет-магазині Miracle.

2.   Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок Покупця після погодження даної процедури з менеджером інтернет-магазину Miracle.

3. Якщо неможливо встановити дату отримання товару Покупцем, термін, протягом якого можливе повернення, обчислюється з дати відвантаження товару інтернет-магазину Miracle Покупцю.

4.  Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. При цьому вартість первісної доставки товару, банківські збори, комісії платіжних систем та інші витрати, що понесені Покупцю не повертаються.

 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

 

Повернення товару неналежної якості

1.    Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

2. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на сайті не є несправністю або нефункціональністю товару.

3.   Зовнішній вигляд і комплектація повинні бути перевірені Покупцем негайно при отриманні товару. У разі отримання товару неналежної якості (якщо це раніше не було обумовлено Продавцем), Покупець має право вимагати заміну товару на аналогічний або повернення сплаченої за товар суми.

4.  Якщо очевидно, що товар придбав властивості товару неналежної якості у процесі доставки, Покупець зобов'язаний скласти акт за формою перевізника, який доставляв цей товар.

 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Можливо вас це зацікавить
  • Нещодавно проглянуті
 
Швидко і якісно достявляємо

Наша компанія виконує доставку по всій Україні

Гарантія якості і сервісне обслуговування

Ми пропонуємо тільки ті товари, в якості яких ми впенені

Повернення товару протягом 14 днів

У Вас є 14 днів, для того щоб протестувати вашу покупку