Повернення та обмін

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості;
2. Повернути товар належної якості;
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
 
Обмін товару належної якості:
1. Покупець має право повернути товар належної якості, якщо товар його не влаштував при дотриманні наступних умов:
• з моменту отримання товару Покупцем не минуло 14 днів (підтверджується датою отримання у накладній транспортній компанії, кур'єрської служби, квитанції, датою у товарному чеку);
• збережено товарний вид обладнання та упаковки, споживчі властивості товару, комплектність, відсутні зовнішні дефекти обладнання, збережено працездатність виробу;
• є документи, що підтверджують покупку цього товару в Інтернет-магазині Miracle.
2. Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок Покупця після погодження даної процедури з менеджером інтернет-магазину Miracle;
3. Якщо неможливо встановити дату отримання товару Покупцем, термін, протягом якого можливе повернення, обчислюється з дати відвантаження товару інтернет-магазину Miracle Покупцю;
4. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. При цьому вартість первісної доставки товару, банківські збори, комісії платіжних систем та інші витрати, що понесені Покупцю не повертаються.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Повернення товару неналежної якості:
1. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей;
2. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на сайті не є несправністю або нефункціональністю товару;
3. Зовнішній вигляд і комплектація повинні бути перевірені Покупцем негайно при отриманні товару. У разі отримання товару неналежної якості (якщо це раніше не було обумовлено Продавцем), Покупець має право вимагати заміну товару на аналогічний або повернення сплаченої за товар суми;
4. Якщо очевидно, що товар придбав властивості товару неналежної якості у процесі доставки, Покупець зобов'язаний скласти акт за формою перевізника, який доставляв цей товар.

Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.